Winschoten

woensdag 17 april laatste keer bloemschikken dit voorjaar

Lineke Hummel verzorgt komend voorjaar 3 lessen op woensdag 21 februari, 20 maart en 17 april.
Zij maakt een voorbeeldstuk en meldt voorafgaand aan de les wat u daarvoor kunt meebrengen aan materiaal. U neemt ook uw eigen gereedschap mee, zoals een mesje, een schaar, een tangetje en wikkeldraad. Iedereen kan meedoen. De lessen zijn geschikt voor zowel beginners als gevorderden.

De lessen vinden plaats in MFC “de Binding”, Sportlaan 4 in Oude Pekela en beginnen om 19.30 uur. Vanaf 19.00 uur bent u welkom om uw werkplek in te richten en een kopje koffie/thee te nuttigen.

Voor het hele blok van 3 lessen zijn de kosten voor Groei en Bloei leden € 28,00. Niet-leden betalen € 34,00. 1 of 2 lessen is ook mogelijk. Dan zijn de kosten € 10,00 per les voor leden en € 13,00 voor niet-leden.

Aanmelding tot uiterlijk 20 januari bij Ineke Essing: essing.ineke@gmail.com met vermelding van uw keuze voor het hele blok of dag. Voor bellen of WhatsApp-bericht: 06 20920222.