Winschoten

Bloemschikken 16 oktober, 13 november en 11 december

Lineke Hummel en Marjan Kramer verzorgen 3 bloemschiklessen.

De lessen worden gegeven op woensdagavonden: 16 oktober, 13 november en 11 december.
Locatie: MFC de Binding, Sportlaan 4 in Oude Pekela.
Aanvang 19.30 uur. Vanaf 19.00 uur bent u welkom om uw werkplek in te richten en een kopje thee of koffie te nuttigen.

De lessen zijn geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Iedereen kan meedoen.
Lineke en Marjan maken voor iedere les een voorbeeld en ze melden wat u mee kunt brengen aan materiaal.
U neemt ook uw eigen gereedschap mee, zoals een mesje, een schaar, een tangetje en wikkeldraad.
Voor het hele blok van 3 lessen zijn de kosten voor Groei en Bloei leden € 28,00. Niet-leden € 34,00.
U kunt ook kiezen voor 1 of 2 lessen. Dan zijn de kosten € 10,00 per les voor leden en € 13,00 voor
niet-leden.

Er zijn nog een paar plekjes vrij.

Aanmelden graag voor 23 september bij Ineke Essing: essing.ineke(at)gmail.com met vermelding van uw keuze voor het hele blok  of dag. Voor bellen of WhatsApp-bericht: 06 20920222.