Winschoten

Bloemschikken olv Lineke Hummel

Lineke Hummel verzorgt dit najaar 3 bloemschiklessen.
De lessen worden gegeven op woensdagavonden: 11 oktober, 15 november en 13 december.
Locatie: MFC de Binding, Sportlaan 4 in Oude Pekela.
Aanvang 19.30 uur. Vanaf 19.00 uur bent u welkom om uw werkplek in te richten en een kopje thee of koffie te nuttigen.

De lessen zijn geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Iedereen kan meedoen.
Lineke maakt voor iedere les een voorbeeld en ze meldt wat u mee kunt brengen aan materiaal.
U neemt ook uw eigen gereedschap mee, zoals een mesje, een schaar, een tangetje en wikkeldraad.
Voor het hele blok van 3 lessen zijn de kosten voor Groei en Bloei leden € 28,00. Niet-leden € 34,00.
U kunt ook kiezen voor 1 of 2 lessen. Dan zijn de kosten € 10,00 per les voor leden en € 13,00 voor
niet-leden.

Naar aanleiding van de aankondiging in de vorige nieuwsbrief heeft zich al een aantal dames
aangemeld. Er is nog voor een beperkt aantal deelnemers plaats.

U kunt zich aanmelden bij essing.ineke@gmail.com met vermelding van uw keuze voor het blok van
3 lessen of welke avond(en). Bellen of een WhatsApp-bericht sturen kan ook: 06 20920222.

Het verschuldigde bedrag dient u uiterlijk 15 september 2023 over te maken op
rekening NL 91 RABO 0351 7533 97 ten name van K.M.T.P afdeling Winschoten e.o. met
vermelding van “blok” of “avond” bloemschikken.

Tuinen te zien

Dit jaar zijn een viertal tuinen in onze regio gefilmd en de eigenaren geïntervieuwd voor het Youtube kanaal “Alles wat bloeit”. Een programma van Rogier van Vugt en Frank Swenne waarin zij via Youtube een scala aan Nederlandse Tuinen en bevlogen tuineigenaren presenteren.

U kunt de tuinen vinden via  https://www.youtube.com/results?search_query=alles+wat+bloeit.  dan scrollen of zoeken op:

“Er gaat niets boven sneeuwklokjes” (Rika van Delden)

“De Vierhanden tuin”  (Jose Rogaar)

“De Eexterhof” (Watze Bokma)

“Jan Wilde een tuin”. (Jan Steenweg)

Veel kijkplezier gewenst.