Winschoten

Jaarvergadering en terugblik 2023

Donderdag 22 februari 2024

Aanvang 19.30 uur, Het Rozenpaviljoen, Parklaan 1a Winschoten

Hierbij nodigt het bestuur u van harte uit voor het bijwonen van onze jaarvergadering.  In die vergadering komen de gebruikelijke onderwerpen aan bod zoals:

Het bestuursverslag, de financiële stukken en de bestuursverkiezing, waarin de voordracht van een nieuw bestuurslid – ledenadministratie. Voorstellen voor de samenstelling van het bestuur in het komende jaar.

Na de pauze verzorgt Watze Bokma een luchtige terugblik op alle activiteiten van het afgelopen jaar. Leuk om de goede herinneringen even op te halen.

Vrijdag 1 maart: de workshop Fruitbomen snoeien

Vrijdag 1 maart: de workshop Fruitbomen snoeien in de Appelhof te Vlagtwedde, Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Verdere informatie vindt u in de nieuwsbrief of op de website.

Opgeven kan via de mail bij watzebokma@hotmail.com

Zaterdag 9 maart Rozensnoeidag in het Rosarium te Winschoten.

Zaterdag 9 maart Rozensnoeidag in het Rosarium te Winschoten. Groei en Bloei werkt mee aan deze ochtend. U kunt ons helpen met het geven van ondersteuning bij het snoeien of door zelf mee te doen met het snoeien en er van te leren. Zie daarvoor de publicaties in onder andere Westerwolde actueel en het Streekblad.

Voor hulp kunt u zich opgeven bij watzebokma@hotmail.com

De Houtstek in blad Groei en Bloei

Hebt u het artikel gelezen van onze leden Ed en Thea van der Hout?

Een prachtig verhaal over hun tuin De Houtstek. Het is de moeite waard om het te lezen.

Datum Buitendag gewijzigd

Let op.

De datum van de jaarlijkse busreis is gewijzigd.